Numai producția face un fermier profitabil?
Nu cei cu cele mai mari randamente au succes, ci producătorii care pun accent pe activitatea comercială, financiară și de marketing. Și iau decizii pe o bază solidă, pe baza fluxului lor de numerar și a costului întregii lor operațiuni.
Așa gândește un fermier de succes: “Acesta este capitalul de lucru pe hectar pentru întreaga mea operațiune; utilajele și echipamentele costă atât pe hectar pentru întreaga mea operațiune; costurile terenului pe hectar sunt astea pentru întreaga mea operațiune”. Viziunea aceasta este cea care contează și ar trebui să conducă deciziile de afaceri.
Producătorii de cereale de succes își cunosc cifrele, ei nu ghicesc. Ei știu ce își permit și ce nu. Și cifrele se îmbunătățesc. Iar acest proces nu se oprește niciodată.
Îmbunătățirile continue, ajustările. Acestea nu sunt un lucru unic, sau am făcut ceva anul trecut, fac și acum. În fiecare lună, și în fiecare trimestru și în fiecare an, ei planifică, planifică și planifică cum să-și facă operațiunile să funcționeze. Acestea sunt atributele pe care le vedem din nou și din nou la cei care au succes. Sunt și ei mari producători, dar linia de demarcație este afacerea viabilă.
Se acordă, de asemenea, mai mult timp, atenție și prioritate unui plan de marketing.
Da, numai producția face un fermier profitabil. Dacă nu recotează nimic, de unde profit?
Ar trebui sa scrieți Numai mărimea producției!